Sadece yazım vs olarak değil de manevi olarak bitirmek beni çok üzdü. Başladığıman beri uzun zaman geçti ve tekrar tekrar sahneleri de okuduğum bir kitaptı. Ortaokulun 3.yılı başladığım Kitap lisenin 3.yili (yaza girdiğimiz için böyle dedim) bitti ve ben eski bir dostuma veda etmiş gibi hissediyorum
Bronz 6Özge Naz · Guardian Yayınları · 202681 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah da benim belami versin yani son iki yüz sayfa kalmisti turgutun gecmisi falan filan derken kitabi bitirdim gözüm gormuyor ağlamaktan aq üzücü olmayan sahneye bile niye aglar insan sizofren miyim ben
Kitap o kadar sarmadı, o kadar yavaş ilerledi ki çerezlik olabilecek bir kitap elimde uzadıkça uzadı. Küçük yaş gruplarına veya bu tür çerezlik okuyacaklar beğenebilir ama betimlemesi bana asla yeterli gelmedi. Devamını okumak istemiyorum açıkçası ama sonu beni meraklandırdı
İlk ŞarkımYusuf Piliç · Ephesus Yayınları · 2017615 okunma
Son zamanlarda okuduğum en iyi fantastik diyebilirim. Gerçekten keyif aldım ve 670 sayfalık kitabı 4 günde bitirdim. Ters köşeyle bitti ve gerçek şaşırdım. aslında tahmin edilebilir bir ters köşeydi ama yazar buna ihtimal vermeyerek ihtimalin üzerini çizmişti. Ayrıca ben Xaden'i suçlu bulmuyorum, yapması gereken oydu. İnsanın bir anda içindeki her şeyi birine soyleyememesi gayet normal
Dördüncü KanatRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20236,4bin okunma
Neden mutlu sonla bittin?
Mutsuz sonla biteceğine inancım tamdı.
Biraz ağlamaya ihtiyacım vardı.
Ama sen mutlu bittin.
Hayırdır?
Birde onca olaydan sonra.