♡NuR

♡NuR
☆Burada her şey içimden geldigi gibi..☆
Lisans
!! Beğeni ve takiplerimi şahsi algılamamanızı rica ederim !!
48 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bu uzun bir kederdir, diyor bir arkadaşım. Güzel bir ifade ama ben henüz acının içindeyim. Önce uzun bir acı olur. Keder sonra gelir...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aslında babalarımız bizi severdi, babam konusunda bundan eminim, sadece bunu nasıl göstereceklerini bilmiyorlardı. Onlara da hiç kimse bunu nasıl yapacağını göstermemişti. O garip zırhı ancak torunları aşabiliyordu.
Sayfa 164·Kitabı okudu
Babalar hakkında yazmak daha zordur. Belki de anenizle aranızda görünmez bir göbek bağı varlığını çocukluğumuz boyuncaz sürdürdüğü içindir; anne hep yanınızdadır, öğle yemeğini hazırlar, hastayken size o bakar, elini alnınıza koyar; anne, içinde yüzdüğünüz hava gibidir. Baba bambaşka bir şeydir.
Evsiz yaşayamayan sadece insanlar değildir, evler de insanları olmadan yaşayamaz.
Sayfa 122·Kitabı okudu
.." yaşayanlar ölülerin gözlerini kapatır, ölüler yaşayanların gözlerini açar. " Neden hiç kimse başkalarının ölümüyle ne yapmamız gerektiğini öğretmez? Neden kimse bize nasıl ölündüğünü, nasıl ölmemiz gerektiğini öğretmez?
Sayfa 89·Kitabı okudu