İngiliz kadınına hakaret etti diye Hintliyi,İngilizler dört ayak hayvan gibi yerde yürütmüşlerdi. Türk kadının azametini çekemeyenlere, yerde sürdürenlere karşı ordumuz aynı ihtirasla ceza etmeyi istemeyecek mi? Kadınına hakareti , bayrağına hakaret gibi düşünmüyor mu?