Çetingillerden....

Çetingillerden....
“Mekânın sahibi ne sensin ne ben, ne de öteki; mekânın sahibi Ötesi... Birsey DM'yin Teşekkür etmeyin... #175139984 #196608321
Nasılda günümüzü anlatıyor...
Hayvandan farksız hale gelmiş insanlar... Ne dostum İbrahim’den bir ıtır ne Musa'dan bir ses, ne isa'dan bir nefes...
Sayfa 61·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Reşat Nuri Güntekin'in hüznü tanıdık geliyor: "Hangi ümide sarılsam elimde kalıyor, neyi seversem ölüyor."
Edebiyat
Bugün cok şiddetli bir depremle sarsıldık inanın size şiddetini nasıl sallandığımizi anlatamam mümkün de değil. Zaten son dört yıldır Elazığ olarak sürekli şiddetli depremlerle sınanıyoruz biraz psikolojimiz düzelir gibi oluyor tekrar başa sarıyoruz. Mevlamin lutfu, elbette sebepsiz yere bizi sarsmiyor kendinize gelin diyor toparlanın çiçeğinize böceğinize hayvanlarıniza komşunuza ailenize özellikle Müslüman kardeşlerinize sahip çıkın diyor ama bizler asla ders almıyoruz öldürülen her hayvanın, her çocuğun hakkı bizden sorulacak hemde öyle böyle değil. Demem o ki sevgili dostlar silkelenelim Allah bizi sirkelemeden. Duanızı eksik etmeyin önce Gazze için sonra bizim için en son kendiniz için... Hayırla kalın inşallah
Çok uzun zamandır bekletiyorum seni, Sanırım vaktin geldi... Feyz almak dileğiyle ❤️
1000Kitap