Belki de köklerimize inmeliyiz. Öyle ya, kökü derinde olan ağacı hangi yel devirebilir, hangi kara kış sarsabilir? Kök dedigin soydur, asıldır; bizi biz yapan o asil dayanaktır. Kişi adım adım ilerlemeli; arkasına bakarak, atalarının görgüsünden ve o birikmiş yaşanmışlıktan güç alarak...