“
Gündelik yaşamımızda Hep bir şikayet hep bir memnuniyetsizlik hali içersindeyiz çoğu zaman. oysa adaletli bir düzende yaşamayadığımızı unutuyoruz. Olayları çoğu zaman kabullenemiyoruz. Düşüncelerimiz, tercihlerimiz, alacağımız netice üzerinde olumlu-olumsuz önemli bir etkene sahipken olaya her ne kadar müdahale edip kontrol altına almaya çalışsak da olması gereken şey oluyor, eninde sonunda olması gereken yere varıyor.