Kitabı tam anlamı ile beğendim diyemem okuduğum kitaplar bana bir şey katsın isterim ancak bu kitabın başlarında o kadar aynı şey tekrarlanmıştı ki sürekli tekrara düşmek sürekli aynı olayların tekrar tekrar yaşanması anlıyorum karakterin azmini anlatıyor ama yine de bu durumun kadar uzun sürdürülmüş olması beni yordu ve sıktı okumanızı tavsiyeler ederim ama sıkılabilirsiniz belki ve çeviri kaynaklı bazı düşük cümleler var anlam karmaşası yaratabiliyor onları görmezden gelebilirsiniz. Sonunda gerçekten çıkarılabilecek bir ders bıraktı bu dersi belki herkes kendisi için farklı şekilde çıkarır ama benim için şu oldu. Hakkımızda hayırlı olacak bizi mutlu edecek şeyler için çabalamamız ve emek harcamamız nasip olsun...