Esra

Esra
Oku. Yaşat. Sev.
Öğretmen-Filolog
Arap Dili ve Edebiyatı YL
Diyarbakır
24 Ocak 1996
24 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Oğuz Atay’ın dediği gibi: "Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim."
Psikoloji
Reklam
Bütün zahirî sükûnetime rağmen kafamın içi bir harp, bir ihtilal sahnesi gibiydi.
İnsanın yegâne bilgisi, birşey bilmediğini itiraf ve tasdik etmektir.
Erenlerin yolu çoktur. Biz bunların hepsine 'evet' dedik. Bırak, bize varsın deli desinler. Bizim delimiz bile akıllıdan iyidir.
-Olmak lazım. -Ah, ah!.. Olmak; olmak... İşte bu mümkün değil. -Niçin? -Çünkü olmak için evvela olmamak gerekir.