Cemil Meriç'i ilk tanıdığım, o ince üslup ve kaleminin farkına vardığım eser.Bence bu kitap (jurnal-1) okunduktan sonra ikincisi de mutlaka okunmalı.Sizi, kimi zaman düşündürecek ve kimi zaman da doğru bildiklerinizi temelinden sarsacak bir esere hazır olun ama size tavsiyem önce izm'lerinizden kurtulun