Yalnızlık yalnız yaşamak değildir, içimizdeki birine ya da bir şeye yoldaşlık edememektir, yalnızlık ovanın ortasında bir başına duran ağaç değil , derindeki özsuyla kabuk, yaprakla kök arasındaki mesafedir.
İyi bir ilişki için her daim makul olmamız gerekmez. İyice öğrenmiş olmamız gereken yegane şey, yeri geldiginde, bir iki konuda biraz saçmalamış olabileceğimizi bütün samimiyetimizle kabul etmeyi bilmektir.