Nahide

Bir ekmeği son lokmasına dek yemeyi,bir de ağız dolusu gülmeyi unutma hiçbir zaman.
Sayfa 68
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
-Eyy Sevgili...! Hayatımda güzel ne varsa, Ya bakışın ya elin, Ya sesin ya da nefesin değmiştir senin.-
~Tahsin Özmen seneler geçtikçe... sen yanımdayken bile bir türlü yenemediğim buram buram özlem yüklü korkular hissederim asırlık bilmiyorum nedendir...
Rene Deskartes
"İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir."
Orhan Veli Kanık
🍂Bana bir selamı bile çok görmüşsün...