sol ayağim ve hayatimin so una kadar sadece sol ayağimi kullanacigimi dusundeum de inanilmaz derecede benim hayatımı geriye atan bir şey olurdu ve hayatta hâlâ çabalayan insanların olduğu u görmek muhteşem bir otobiyografi niteliği taşıyan bir kitap ayrıca ayrı bir ilham kitabı hayatta asla pes etmeyin ve çabalayın