Önceden sadece sevginin her şeye yetebileceği sanırdım zamanla anladım ki, saygı ve anlayış çok daha ağır basıyor. Karşınızdaki insanın size karşı anlayışı
olmadığı sürece çözemeyeceğiniz bir çok şey var. Saygı görmediğiniz sürece sevginizden ölseniz ne fayda.