Çalıkuşu

Başka bir şey istemem Artık beyazlaşan üç-beş tel saçıma, Hesabımı tam vermekten başka.
Reklam
O zaman iyi ki doğmuşum "BEN" Merhabalar, hoşça kallar... İyi gelenler, kötü gidenler... "Ah"lar..."Vah"lar..."Oh"lar… Mesafeler, zamanlar... Vazgeçemediklerim, kesip attıklarım... “Her şeye rağmenlerim." Bana şükretmeyi ve minneti öğreten deneyimlerim. Kimse gibi olmayıp, kendi gibi kalan inatçı yanım… İnandıklarından ve yolundan taviz vermeyen uyumsuz ruhum... Beni ben yapan her şey... Beni ben yapan herkes… İyi ki geçtiniz hayatımdan.. TEŞEKKÜR Ederim…🌿🕊
Anladım ki hiç kimse sen değil...
"Ya dayan, ya da yan…" bir tehdit değil; bir terbiye çağrısıdır.
Vefa denen şey gerçek olsaydı , Allah Kur'anda insanı tanımlarken defalarca " İnsanoğlu pek nankördür " demezdi.
Reklam