Narin

Narin
@Narexanim
Demdir bu gelir geçer.
Yaşayan herşeyi artık güçlükle anlayabiliyormuş gibiydi; fakat yaşayanları anlamaması, anlama yeteneğini kaybetmesinden değil, başka bir şeyi, yaşayanların anlamadığı ve anlayamacağı, tüm varlığını emen başka bir şeyi anlaşmasındandı ve bu hissediliyordu.
Sayfa 546·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bırakalım ölüleri ölüler gömsün, hayattayken yaşamak ve mutlu olmak gerek.
Sayfa 693·Kitabı okudu
Bu dünya da ödül beklemenin imkansız olduğunu, bu dünya da onurun da adaletin de olmadığını hiç unutmayacağım.
Herkes savaşa girme kararını kendi verseydi, hiç savaş olmazdı.