Nargis

Nargis
@Nargis09
Kaderin bize açtığı yolu izleyeceğiz....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir an önce dönmesini bekliyordum. Çok özlemiştim onu."
... eski yıpranmış kitaplardan oluşan bir koleksiyonu vardı.
Eğer kalbi çarpıyorsa teni de soğumadıysa irade sahibi bir insanın ümitsizliğe kapılmasını kabul etmiyorum.
“Ne yapacak bir şey kaldı ne de bir umut! Ne can sıkıcı bir varoluş!”