İnsanların gözüne sokarcasına yazılan bu tür yazıların bir an önce kaldırılmasının da doğru olacağı kanaatindeyiz. Yine bunun gibi hiçbir faydası olmayan ve uzun yıllardan beridir her sabah ilkokul öğrencileri tarafından okunan ‘Andımız’ın da okunmasına son verilmesinin vakti çoktan gelmiştir.
Dikkati çeken bir diğer nokta da, özellikle Doğu bölgelerinin dağ ve taşlarına ve özellikle karakolların bahçelerine yazılan ‘Ne mutlu Türküm diyene’ ile ‘Bir Türk dünyaya bedeldir’ yazılarıdır. Bir tahrik unsuru olmaktan öteye geçmeyen bu yazıların hangi akla hizmet etmek için yazıldığı hep tartışılmakta ve hiçbir faydası olmadığı hemen hemen herkes tarafından kabul edilmektedir.