"Kadın kendisine olan nefretini seks yoluyla ifade ediyor dünyaya."
...
"Karşı tarafta uyandırdığın arzuyla kendine olan nefretini giderirsin. Bedenimiz görünen ve görünmeyen özellikleriyle bir ifade aracıdır aynı zamanda,"
...
"Yalnızca soluk alıp vermeyiz, aynı zamanda içimizde birikenleri ifade ederiz bazen dilimiz, bazen bedenimizle... En somut yanımız sandığımız bedenimiz, bilinçdışımızın oyun sahasıdır aynı zamanda."
"Ne diyeyim geçmiş olsun, kendini fazla hirpalama, ben öğretecek değilim: Neler görüp geçirmiyor ki insan! Hayat böyle!" Bazı boktan lafların bu kadar gerçek olması ne kadar kötü değil mi? Tıpkı "Hayat böyle" demek gibi. Ama ne yapalım ki hayat böyle!