İnsan hiçbir zaman sadece o an hissettiği şey yüzünden üzülmez;geçmişe ve geleceğe referans vererek, normalde sadece olayın hissettireceği acıdan birkaç kat daha fazlasını yaşar.
Dünyada doğduğu andan itibaren yalnız olan bir insan olsaydı, bu insan muhtemelen bir bilinci olduğunu ve insan olduğunu farketmezdi. Bizim varlığımızın kanıtı diğer insanlardır.