S.Naz

S.Naz
@Naz0109
yabancı. herkes yabancı. yalancı . yok. kimse yok. ve bu yangına odun çok.
Düşünceliyken insan yalnızlığı sevdiğinden Ben bile yorgunum benliğime fazla geldiğimden Onunkine değil, kendi gönlüme uydum, Benden kaçandan kaçtım seve seve.
Sayfa 9 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Güvenceye nasıl da ihtiyacımız var! Tutunacak başka cana nasıl da ihtiyacımız var. Bizi ısıtacak başka bir bedene! Bir soluk alıp güvenmek için…
Sayfa 67 - Kırmızı kedi·Kitabı okuyor
Anlam aradın çeşitli şekillerde. Belki anlık mutluluklarla kendini kandırdın ama günün sonunda gece yatağına yattığında yaşamaya değer bir şey bulamadığını hissettin.Hâlâ hayattan bir şeyler bekliyorsun umutsuz da olsan.
Seni seviyorum çünkü sen bensin… yazdıklarımsın,bir dolu hayat olma arzumsun.
Sayfa 35 - Kırmızı Kedi·Kitabı okuyor
Tanrım, bütün uyuşturucu ilaçlara rağmen, amaçsız ”partilerin” allı pullu, kulak tırmalayıcı neşesine rağmen hepimizin takındığı o sahte gülümsemeli yüzlere rağmen hayat, yalnızlık demek. Ve nihayet ruhunu açabileceğini hissettiğin birini bulduğunda, ağzından çıkan sözcükleri duyunca şaşkınlıkla kalakalıyorsun - içimdeki o küçük sıkış tepiş karanlıkta kapalı kalmaktan öyle körelmiş, öyle çirkin,öyle anlamsız ve güçsüzler ki. Evet, neşe, tatmin ve arkadaşlık var- ama dehşet verici bir farkındalık içindeki ruhun yalnızlığı da bir o kadar korkunç ve yıkıcı.
Sayfa 25 - Kırmızı Kedi·Kitabı okuyor
Reklam