Nazlı

"Acaba hayat bana neden güzel değil?" diye kendinize sordunuz mu? İnsanların hayatları ile ilgilenmek yerine sizin olanı güzelleştirmek için çabaladınız mı? Ya da yeteri kadar çabalıyormusunuz?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkesin canı geri dönüşü olmayan yolculuklar çekiyor.
"Neden böyle davranıyorsun?" demek yerine, önce kendimize şu soruyu sormalıyız: "Bu insan beni incitme hakkını nereden buluyor?"
Unutma ki bir fırtınaya denk gelmemiş ne bir gemi ne de bir kaptan kendini ispat ede bilir.