Türk edebiyatının klasiklerini çok nadir okuyorum ama ne zaman okusam her biri beni son derece memnun ediyor. Türk edebiyatında çok kıymetli yazarlarımız var bu çok gurur verici, Felatun Bey ve Rakım Efendi kitabının konusunu bir kenara bırakıyorum (konusuda güzeldi) Rakım Bey’in karakteri üzerine saatlerce konuşsak yeridir, bu kadar ince ince işlenmiş bir karakter ancak bu kadar iyi anlatılırdı 2025 yılında okuyup beğendiğim son derece kıymetli bir eser.Tavsiyedir okumayanlara,keyifli okumalar herkese📖☕️
Öyleyse hükümet nedir? Uyruklar ile egemen varlık arasında iletişimi sağlamak için kurulmuş; yasaları uygulamakla ve gerek yurttaş özgürlüğünü, gerek siyasal özgürlüğü korumakla görevli, aracı bir bütündür hükümet.