Nazlı B•

Nazlı B•
@NazBlt
Bu dünyadan bir Ben geçtim. Ama hiçbir şey bırakamadım altı çizik satırlardan başka..
“İnsan her an kendini parçalayarak, kendi etinden kanından vererek yaşayabilir mi?”
Sayfa 258·Kitabı okudu
Reklam
“..önce dünyayı olduğu gibi kabul ediyor. Kendi acılarına da aynı sessizlikle boyun eğiyor.”
Sayfa 246·Kitabı okudu
“Hayatı bir savaş olarak görmek zorunda kalıyor. Saldırılar ve ihanetlerle dolu bir savaş.”
Sayfa 244·Kitabı okudu
“İnsanın geliştiği filan yok. Yalnız kusurlarına alışıyor, o kadar.”
Sayfa 222·Kitabı okudu
“İçim hiçbir şey istemiyor”
Sayfa 218·Kitabı okudu
Reklam