Yaranamazsın kimseye. Ne yaparsan yap, hep bir memnuniyetsizlik, hep bir şikâyetle gelecekler kapma. Kendini başkalarını memnun etmek için yorma. Bırak seni hak etmeyen insanları, kendin için yaşa. Uğraşma boşuna.Yaptığın şeylere karşılık vermeyi bırak, teşekkür dahi etmeyecekler. Değer zaten bilmezler. Senden hep daha fazlasını isteyecekler. Çünkü nankörler.
Kalın kafalı insanlar için ince düşündüğümüz, kalpsiz insanlar uğruna kalbimizi ortaya koyduğumuz için.Bizi kaybetmeyi göze alanı, kazanmaya çalıştığımız için.
Bu defa ayağa kalkamayacağım. Sonra Allah’ı anarsın, bütün sıkıntıların geçer. Unutma, kul bittim dediğinde, Rabb’i yettim der.
“Göğsünün daraldığını biliyoruz.” (Hicr 15/97)
“Rabbin için sabret.” (Müddessir 74/7) “Her zorlukta bir kolaylık vardır.” (İnşirah 94/5)