Kitabı sakin sakin merakla okurken ikinci bölümde bir ters köşeyle beni şaşırttı. Sonrasında kitap ne zaman bitti anlamadım. Sonunda da ayrı bir ters köşe ve son bölümdeki o küçük ayrıntı gerçekten bunlara gerek var mıydı dedirtti bana.
Akıcı ve kurgusu çok iyi bir kitaptı. Serinin üçüncü kitabı umarım bizi çok fazla bekletmez. Mutlaka tavsiyemdir.