Nazlı Çalışkan

Nazlı Çalışkan
@Nazdefne
Gerçi biz bir kibrit kutusunun içinde de mutlu olurduk. Önemli olan birlikte olmamızdı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kitap güzel mi?" diye sordu adam sesini yükselterek ancak yanıt alamadı. "Sanırım bana göre değil," diye devam etti. "Yaşamın kendisi yeterince zalim zaten."
Yaşanan her gün bir armağandır ancak bunu fark edenler sayılıdır.
Bırakıp gitmekten hepimiz nasıl da korkuyoruz.