Wayne'le bir çok kez uzun uzun görüştük. Yakışıklıydı, nazikti, bana bağlıydı, düşünceliydi... Evleneli bir kaç ay olmuştu ki Wayne'nin niteliklerini daha gerçekçi bir gözle görmeye başladım. 'Nezaket' sandığım şeyin ödeliklik olduğunu çok geçmeden anladım. 'Düşüncelilik' sandığım şey akıl almaz bir kararsızlıktı. 'Bağlılık' yapış yapış bir bağımlılığa dönüştü.