İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
"Neler oluyor bana ağaç?" "Ölüyorsun" demiş kavak. "Niçin?" "Benim on yılda geldiğim yere iki ayda gelmeye çalıştığın için."
Sayfa 62·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gökyüzü'm
O benim yerde bulduğum Gökyüzü'm🌈 hepde benim tek Gökyüzü'm olarak kalacak
O alır məni məndən
MƏN İSTƏDİM
Səndən ayrı qalım alınmır, alınmır...