Nazim

Nazim
@Nazim84
Bir şiir bir kez yazılır, bir kitap bir kez okunur. İnsan bir kez ölür. Sana gelince eğer bir gün uğrarsan sol göğsümün altındaki kente hüzünlü bir sesle "buralar bir zamanlar hep benimdi." diyeceksin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevginin yerini çıkarlar alınca unutur insan.
Söylesem tesiri yok; Sussam gönül razı değil..
İnsanlar büyüdükçe günler kısalır Günlerimiz gibi aşklarımız da Yittikleri duraklarda kalırlar Sakla yamalarını kalbim Kendini bıçak gibi ışıyan yeni güne bağışla Yürü,arkana bakma,ama umursa. Bazen anılara en çok yakışan elbise Birkaç damla gözyaşıdır, unutma!