Nazim

Nazim
@Nazim84
Bir şiir bir kez yazılır, bir kitap bir kez okunur. İnsan bir kez ölür. Sana gelince eğer bir gün uğrarsan sol göğsümün altındaki kente hüzünlü bir sesle "buralar bir zamanlar hep benimdi." diyeceksin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevginin yerini çıkarlar alınca unutur insan.
Söylesem tesiri yok; Sussam gönül razı değil..