📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Son zamanlarda okuduğum en güzel kurgu kitap diyebilirim.
Hayatı kötü giden, yaptığı hiç bir şeyden zevk almayan, ailesini kaybeden, sevgilisinden ayrılan ve işinden kovulan Nora, hayatın yaşamaya değer olmadığına karar verir ve intihar eder.
Yaşamla ölüm arasında bir yerde tüm keşkeleriyle, acabalarıyla ve belkileriyle yüzleşir. Bu yüzleşmelerin sonunda hayatının yaşamaya değer olduğuna karar verir.
Yaşamla ölüm arasında, olası hayatlarları yaşayan ve yaşatan güzel bir kitap.
Akıcı dili ve değişik konusuyla okumaya değer.
Keyifli okumalar.