Nazime G

Eskiden sevdalar mı daha tutkuluydu, hasretler mi daha derin..? Sevgilinin saçının bir teline ne şiirler yazılırdı hani. Bir kez görmekle ne kadar çok sevilirdi insan. Kapı aralığından uzanan bir baş, perde arkasında bir kadın gölgesi, belli belirsiz bir tebessüm, gözbebeklerinde saklı ateş ve har.. Uzaktan da sevilirdi yar. Hayatın bir parçasıydı dokunmadan sevmek ; Yaklaşmadan... Elif Şafak
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaptıklarını açıklamak için zaman harcama, yanıtını yaptıklarınla ver.. Paulo Coelho
"Ne hoş bir güzelliği vardır; hafif adımlarla, dünyadan gülümseyerek geçenlerin. Kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların, onurlu bir yaşamı seçenlerin." Virginia Woolf
' çocuktun sen, önyargıların yoktu, küçük hesapların yoktu. her şeye mantıklı bir açıklaman vardı, çünkü mantık aramadan çocukluk aklın vardı. uçmana da izin verirlerdi, kanatların olduğunu sanırdın, belki de bu yüzden melek derlerdi size. düşünüyorum da, uçarak ne iyi etmişsin. saf, temiz... bir o kadar renkli. çocuktun... göğün annenin kucağındaki kadar yüksekte olduğunu bilirdin, başın göğe değecek gibi düşünürdün, sarılırdın, ne iyi etmiştin. uyruğunu, dinini, mezhebini ,memleketini bilmediğin, öğrenmek istemediğin dostların vardı. barış içindeyken ne de güzelmişsin.. çocuktun sen, şarkıları anlardın, gerçekleri de... görmezden gelirdin birçok şeyi, çocuktun oysa. ama boşver, çocuktun sen. Mutsuz Çocuklar Ülkesi
“Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum. Biraz kırgın. Biraz da kirletti sensizlik beni! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama, “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum. Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem ? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..” Özdemir Asaf