İnsanların kim oldukları sadece adlarından mı anlaşılır sanıyorsun ? Bakışlarından, yürüyüşünden, görüntüsünden, kullandıkları ses tonundan tanırsın onları.
İnsanları geçelim bir kalem, onlardan daha fani yaratık bulunmaz zaten, ama uygarlıklarından geriye ne kalmış ? Hangi hanlık baki kalabilmiş, hangi ilim, hangi kanun, hangi hakikat ? Hiçbiri.