Devletin başındaki kişi, halkın bir efendisi değil, sadece bir görevlisidir. Asıl egemen olan halktır. Hükümdar ancak adına ve yerine eylemde bulunabilir. O, bir takım sınırlılık ve bağlarla devleti yönetmek için halk tarafından görevlendirilmiş olan bir kimsedir. Bu görevin ne olduğunu ve sınırını da halkın istencinden doğmuş yasa olan yasa belirler.