Yalnızca bir kırıntıydın, içime ilk düştüğünde,
Vakitsiz anda...
''İnsan bazı günleri kitapların arasında saklayıp kurutmak istiyor...''
''Beklemek ne zaman güzel biliyor musun ? İki insanın bir vakti beklediği zaman...''
"-Ne var?
-Ağlamak kötü bir şey mi?
-Aglamak hiçbir zaman kötü değildir,budala.Neden sordun?
-Bilmiyorym.Bir türlü alışamadım.Sanki yüreğim boş bir kafes...."
Fabrikada.......
Bir sure bu işyerini düşündüm.Orayı sevmiyordum.Sabah insanin icini kasvetle dolduran düdüğü saat beşte daha da iğrenç geliyordu.Orası hergün insanları yutan,akşam olunca da cok yorulmuş insanlar kusan bir canavardı....