Nazlı Özer

Nazlı Özer
@NazliOzer
Yalnızca bir kırıntıydın, içime ilk düştüğünde, Vakitsiz anda... ''İnsan bazı günleri kitapların arasında saklayıp kurutmak istiyor...'' ''Beklemek ne zaman güzel biliyor musun ? İki insanın bir vakti beklediği zaman...''
Distopya Dergi'sinden
Tüm umutların tükendiği zamanlarda çözüm bazen hiç beklenmedik ve belki de istenmedik bir biçimde gelirdi insanlara...
Reklam
"-Ne var? -Ağlamak kötü bir şey mi? -Aglamak hiçbir zaman kötü değildir,budala.Neden sordun? -Bilmiyorym.Bir türlü alışamadım.Sanki yüreğim boş bir kafes...."
Sayfa 73 - undefined·Kitabı okudu
Benim gibi düşünen bir kitap kahramanı :)
Bütün iskambil kağıtlarını öğrenmiştim.Ama valeleri pek sevmiyordum.Nedendir bilmem,kralın uşağı gibi bir görünüşleri vardı!
Hem yaramaz hem cin fikir :))
Son gözyaşı damlasını da icime akıtarak ve en iyi dayakilacının yatak oldugunu düşünerek karanlikta öylece yattım.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Fabrikada....... Bir sure bu işyerini düşündüm.Orayı sevmiyordum.Sabah insanin icini kasvetle dolduran düdüğü saat beşte daha da iğrenç geliyordu.Orası hergün insanları yutan,akşam olunca da cok yorulmuş insanlar kusan bir canavardı....
Sayfa 67 - undefined·Kitabı okudu
Reklam