Yalnızca bir kırıntıydın, içime ilk düştüğünde,
Vakitsiz anda...
''İnsan bazı günleri kitapların arasında saklayıp kurutmak istiyor...''
''Beklemek ne zaman güzel biliyor musun ? İki insanın bir vakti beklediği zaman...''
Hüzünlendiren ve çokca bahsedilen efsane kitap.Bu kitap,küçük çocuklara okutulmalı.Hatta daha küçükken şimdiki yetişkinlere okutulmuş olsaydı hassas ve daha duyarlı olacak/lardı/dık.
Kimilerimiz okurken ćocukluğundan hatıralar anımsayacaktır.Zeze bizim tabirimizle Büyümüşte küçülmüş.....
İyi seyirler