Nazlı

Nazlı
@Nazlicanon
Yalnızca tek bir tür insan varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? Hepsi birbirine benziyorsa, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar?
Sayfa 286
Reklam

Nazlı

, bir kitap okudu
9/10
·216 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2022 6. kitabı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,5bin okunma
"Deli olmak, düşüncelerini iletmekten aciz olmak demek. Sanki yabancı bir ülkedesin, çevrende olup biteni her şeyi görüyor, anlıyorsun, ama istediğini anlatmaktan, dolayısıyla da yardım bulmaktan umutsuzsun, çünkü orada konuşulan dili bilmiyor, anlamıyorsun." "Hepimiz hissetmişizdir bunu." "Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten."
"Nasıl olduğunuzu öğrenmek ister misiniz?" Veronika, "Nasıl olduğumu zaten biliyorum," dedi. "Ve gövdemde sizin gördüğünüz değişikliklerle hiç ilgisi yok olanların. Olan her şey ruhumda oluyor."
Sayfa 37·Kitabı okudu