Nazlı

Nazlı
@Nazlidogan90
"Ben hep, bana benzeyen birini aradım. Ama kimse bana benzemiyor.”
Alıntı
Reklam
"Sevgi mi? O da ne? İnsan sevdiği kişiyi kendinden ayrı mı görür?"
Alıntı
"İnsan kendini arar bütün ömrü boyunca, ama çoğu kez başkalarında kaybolur."
Alıntı
"İnsanın yalnızlığı başkalarıyla dolmaz."
Alıntı
Gidecek yerim hiçbir zaman olmadı zaten
"Kimi insan vardır, yolda yürürken bile bir yere yetişmeye çalışır. Benim gidecek yerim yok."
Alıntı
Reklam