N.

N.
@Nazlieknl
Sonra baktım değer vermekle vermemek arasında bir fark yok, anladım ki değer vermeye gerek yok
“Eğer yaşadıklarını yaşamamış olsaydın bugün olduğun kişi olamazdın. Yaşadığın güçlükler sana kendini asma gücü verdi.”
Sayfa 92·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan yaşlandıkça zamanın değerini anlıyor. Bunun farkına daha erken varmış olmayı isterdim. Zamanını, sırf merak ettiğin için saçma sapan deneyimlerle boşa harcama. Sana sunulan her saniyeyi seçtiğin hayatı dolu dolu yaşamak için kullan, bir anlaşma veya bilmem hangi başka saçmalık yüzünden başkaları tarafından empoze edilmiş hayatı yaşamak için değil!”
Sayfa 101·Kitabı okuyor
“İmkansız, çoğu zaman henüz denenmemiş olandır.”
Sayfa 100·Kitabı okuyor
“Ne kadar mutsuzsan, o kadar çok mutlu olduğunu gösteren fotoğraflar koyuyorsun, ne tuhaf bir mantık!”
Sayfa 126·Kitabı okuyor
“Cesaret etmek bir an dengenizi kaybettirir. Cesaret etmemek ise kendinizi kaybettirir.”
Sayfa 134·Kitabı okuyor