N.

N.
@Nazlieknl
Sonra baktım değer vermekle vermemek arasında bir fark yok, anladım ki değer vermeye gerek yok
Kendim hariç herkese yetiştim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimle konuştuğum kadar kimseyle konuşmuyordum..
It was the best August in my life 🌸🍀
Allah nasip etmeyeceği şeyi hayal ettirmezmiş 🙏🏼