N.

N.
@Nazlieknl
Sonra baktım değer vermekle vermemek arasında bir fark yok, anladım ki değer vermeye gerek yok
“Herkesi memnun etmeye çalıştığınızda biz, biz olmayı bırakırız. Diğerlerinin ne düşündüğünü dert etme. Endişen, kendi isteklerine sadık kalıp kalmadığın olsun.”
Sayfa 144·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Olabileceğimiz kişi olmak için asla çok geç değildir.”
Sayfa 174·Kitabı okuyor
Kendim hariç herkese yetiştim..
“Kendini sevmek; bir ömür sürecek bir aşk hikayesinin başlangıcıdır.”
Sayfa 75·Kitabı okuyor
“Önemli olan bir insanın inançlı olup olmadığı değil, iyi bir insan olup olmadığıdır.”
Sayfa 65·Kitabı okuyor