İnsanlık tarihinin gösterdiği gibi, kötü bir şeyin beraberinde iyi bir şey getirmesi de ender değildir, iyi şeylerin kötü şeyler getirdiğinden ise daha az söz edilir, dünyamızın çelişkileri böyledir.
Doktor bey iyimsersiniz,
İyimserlik değil bu, sadece bu yaşadıklarımızdan daha kötüsünün olabileceğini hayal edemiyorum,
Bense, kötü yürekliliğin ve kötülüğün sınırı olabileceğine güvenmiyorum.