İyi bir insan mıydı, yoksa kötü mü? Emin değildi. Fedakâr mıydı? Yoksa tam bir iblis mi? Fakat tek bir şeyden emindi. O bir sanatçıydı. Ve bunun için asla kimseden özür dilemeyecekti.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birbirleriyle içli dışlı olmalarına rağmen her biri diğerinin gözünde bir muamma mıydı? Odadaki diğerleri tarafından nihai bir hükümle, sabit bir değerlendirmeyle yargılanmaktan yakayı sıyıracak denli kapalı kutu olmak her birinin doğasında mı vardı?