NAZMİYE❤

NAZMİYE❤
@Nazmiye2121
EVLİ BEŞİKTAŞ'K Prens ve prensesin annesi LÜTFEN MESAJ ATMAYIN!!!
Konfeksiyon
Lise
ŞANLIURFA
DİYARBAKIR
2141 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Çiçekleri hep sevmişimdir.. [][][][][][][][][][][][][][][]
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni mutsuz etmeyi asla istemem.. <><><><><><>
Ben bir kalp istiyorum. Çünkü dünyadaki en önemli şey mutlu olmaktır.. 《》《》《》《》《》
Özel sorunlar herkesin başına gelebilir.. ■□■°•°■□■
İmkânsızı çıkardığında elinde kalan şey gerçeklerdir... ~♧~♧~♧~♧~♧~