Bir zamanlar insan olan bir yaratık olduğumdan , eskiden benim olan duyguları yüreğimden silip atmalıyım... Belki haklısın, fakat eğer bütün bu duyguları söküp atarsak ben ya da içimizden herhangi biri, kendimizi nasıl savunabiliriz....
İnsanların garip bir yönleri vardi; kendilerini olduklarından daha da kötü gösteriyorlardi. Özde iyi olan bir insan, kimi zaman en kötü özelliğini bile açığa vurmaktan çekinmez.
Cocuklar toprağın canlı çiçekleridır. Fakat bunlar sağlıklı bir beslenmenin olmadığı toprakta yetistiklerinden , erken solan çiçekler gorunumundeydiler.