Bir zamanlar insan olan bir yaratık olduğumdan , eskiden benim olan duyguları yüreğimden silip atmalıyım... Belki haklısın, fakat eğer bütün bu duyguları söküp atarsak ben ya da içimizden herhangi biri, kendimizi nasıl savunabiliriz....
İnsanların garip bir yönleri vardi; kendilerini olduklarından daha da kötü gösteriyorlardi. Özde iyi olan bir insan, kimi zaman en kötü özelliğini bile açığa vurmaktan çekinmez.