Nazan gercek

Nazan gercek
@Nazohan86
Ev
Bu kadar güzel yemişler varken ,insan neden ölmeyi düşünür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir zamanlar insan olan yaratıklar
Bir çok insanlar için geçmişi anımsamak tüm enerjiyi yok eder ve geleceğe olan umutları öldürür.
Bir zamanlar insan olan yaratıklar
Bir zamanlar insan olan bir yaratık olduğumdan , eskiden benim olan duyguları yüreğimden silip atmalıyım... Belki haklısın, fakat eğer bütün bu duyguları söküp atarsak ben ya da içimizden herhangi biri, kendimizi nasıl savunabiliriz....
Bir zamanlar insan olan yaratıklar
İnsanların garip bir yönleri vardi; kendilerini olduklarından daha da kötü gösteriyorlardi. Özde iyi olan bir insan, kimi zaman en kötü özelliğini bile açığa vurmaktan çekinmez.
Bir zamanlar insan olan yaratıklar
Bu dünyada hepimiz yeterince nedenimiz olmadan yaşıyoruz.