Nazan gercek

Nazan gercek
@Nazohan86
Yaşam , şimdi ancak kavranilmasi ve anlaşılması gereken ; oysa yaşanması, gerçeğine inilmesi ilerideki yıllara atılan bir yabancı öge gibi önümüze getirilmis.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu romanlar, yaşadığımız dünyayla ne kadar bağdaşıyor.
Tüm zirvelerde sessizlik, Tek bir ağaç bile solumuyor, Kuşlar ormanda susuyor, Biraz daha bekle , Yakında sende gomuleceksin sessizliğe
Ev
Hiçbirimiz mezarlığa uğramıyoruz. Ölüm kesin bir sınır olmadığı için mi?