Hiç düşündünüz mü? Ölen bir insanı gerçekten bir kez daha görebilir misiniz? Ölen bir okula gidebilir misiniz? Ölen bir evde uyuyabilirmisiniz? O yıllar öldü. O yılları bizi öldürecek biçimde yaşattılar.
Yaşam , şimdi ancak kavranilmasi ve anlaşılması gereken ; oysa yaşanması, gerçeğine inilmesi ilerideki yıllara atılan bir yabancı öge gibi önümüze getirilmis.