Nazan gercek

Nazan gercek
@Nazohan86
Hiç düşündünüz mü? Ölen bir insanı gerçekten bir kez daha görebilir misiniz? Ölen bir okula gidebilir misiniz? Ölen bir evde uyuyabilirmisiniz? O yıllar öldü. O yılları bizi öldürecek biçimde yaşattılar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşam , şimdi ancak kavranilmasi ve anlaşılması gereken ; oysa yaşanması, gerçeğine inilmesi ilerideki yıllara atılan bir yabancı öge gibi önümüze getirilmis.
Bu romanlar, yaşadığımız dünyayla ne kadar bağdaşıyor.
Tüm zirvelerde sessizlik, Tek bir ağaç bile solumuyor, Kuşlar ormanda susuyor, Biraz daha bekle , Yakında sende gomuleceksin sessizliğe
Ev
Hiçbirimiz mezarlığa uğramıyoruz. Ölüm kesin bir sınır olmadığı için mi?