Sabahattin Ali okadar çok sevdiğim bir yazar anlatım tarzı ,dili o kadar akici ki bu kitapta benim en sevdiğim öykü Değirmen di . Kesinlikle tavsiye ediyorum. ... kitapla kalın dostlar
....
DeğirmenSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202555,9bin okunma
Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki ? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz ?
İçimdeki ateş , herkesin ısınmak için bana sokulması kafiydi. Ben de onu üfleyip çoğaltmak, orada bir yangın yapmak ihtiyacını duymuyordum. Lakin ,ey sevgilim, görüyorum ki bu, kivilcimlarini senin kalbine sicratamayaçak kadar fersizmis. Fakat bunu yanardağ yapacak kudret bile bende var. Sana söylediklerini aratmayacak eserleri getireceğim , sevgilim ve o zaman kalbini bana vereceksin.....