Kitapokuyucusu

Kitapokuyucusu
@Naztaley
4/10
·148 syf.··
Beğendi
·
2020 12. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Mart 2020 16:33
#okudumbitti Hastasi için yazmış olduğu dosyaları kitap haline getirip, okuyucu bilgilendirmek amaci ile hazirlanmis bir kitap. Kitabin girisinde yazarimizin kendisiyle ilgili bilgiler yer alıyor. Daha sonra hastasinin yani Aylin'in 27 bölümden oluşan geçmiş reankarları ile ilgili bölümler var. Bu bölümlerden sonra hastanin yani Aylin'in şifalanabilmek için sorunlarını nasil çözebileceğini, neler yapması gerektiğini açıklamış. Tabi biz okuyucuları da unutmamış arada notlar paylaşılmış. Bazi yerlerde tekrar olduğunu gördüm, bunun sebebi ise hastasına daha açıklayıcı ve anlaşılır olabilmek adına olduğunu düşünüyorum. Ruhlar, reankarneler, tedavi süreci falan kitap bana ilginç geldi. 3. Kitabi da okumayi düşünüyorum. . Akaşik kayıtların ne olduğunu, kelime anlamını daha önceden bilmiyordum bu kitapla öğrenmiş oldumm. #ozlemtunali #akasikkayitlar2
Akaşik Kayıtlar Mucizesi 2Özlem Tunalı · Cinius Yayınları · 201843 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Kitapokuyucusu

, bir kitap okudu
4/10
·148 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 12. kitabı
Özlem Tunalı
8.4/10 · 43 okunma
8/10
·176 syf.··
2020 11. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Mart 2020 01:09
Bazı arkadaşların yorumlarında görür, okurdum ve derdim, başucu kitabi da nedir. Hiç başucu kitabim olmamıştı öyle yada böyle eleştirel birşey bulurdum. Sonunda benim de başucu kitabim oldu hem de gerçek anlamda, baş ucuma koyup birkere değil sık sık okuyacağım bir kitap. Çok yoğun bir dönemden geçiyorken, hayatım için tam da başarmam gereken şeyler varken bu kitapla karşılaşıp okumam beni o kadar motive etti ki. İnanç ve enerji doldum. Her cümlesi beni benden aldı. İçerisinde sohbet olarak ayrılmış bölümü farklı buldum, beğendim. Mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum. Okuyun mutlu olun, sevgiyle dolun. Ben de alıp eşe dosta dağıtıcam herkes okusun mutlu olsun Kitaptaki en sevdigim cümle: "Hem Allah kuluna vermeyeceği şeyin hayalini kurdurmazmış be dostum, bu cümleyi daha önce duymamış olamazsın!" . "Nasipte var ise el getirir, sel getirir, Nasipte yok ise el götürür, yel götürür, sel götürür." . Rabb'im bu dünyada sadece yakışıklı ya da güzeller mutlu olacak diye bir ayet indirmedi! . Tavsiyekitap #gercekmucizekendineinanmaktir #ethememinnemutlu #ethemnemutlu @olimposyayinlari @ethemnemutlu
Gerçek Mucize Kendine İnanmaktırEthem Emin Nemutlu · Olimpos Yayınları · 20192,294 okunma
Sen şu anda bunları okurken "demek bundan dolayıymış" diye düşündüğün için karma aynı anda çözülmeye başlıyor...
Sevgili okuyucum; karşılaşmamız tesadüf değil. Şimdi bu kitabı okumaya başlaman dahi tesadüf değil...